Breast Pump Murah

PERCUMA 4 Elegan Bag ni dengan setiap belian Breast Pump

Jualan SPECIAL OFFER breast pump ini hanya dibuka pada hari Khamis (17hb Oktober 2019).
Hanya dari pukul 8 malam sampai 10 malam saja.

BONUS KHAS UNTUK ANDA APABILA JUALAN DI BUKA
PERCUMA : 4 Elegant Bag
(Tote bag + Purse + Sling Bag + Hand bag) 
(Bernilai RM 89)

Bonus ini akan bantu anda menyimpan pelbagai barang ketika travel bersama Si Manja kesayangan anda

Bonus 2 - FREE Poslaju Ke seluruh Malaysia
(Bernilai RM12)
**************************************************************************************************

BREAST PUMP AUTO RECHARGEABLE & WIRELESS - Pam Susu anda TANPA Tiub, Senyap, sedutan tak sakit & efektif
Hai semua.

Saya ila, bekas admin FB & ig breast pumps murah. 6 Tahun lepas saya ada jual banyak jenis breast pump & saya pernah berkoloberasi dengan banyak jenama pam seperti spectra, malish, lacte, autumnz, halford, snow bear, eve love, medela dan pelbagai lagi. 

Kemudian apabila anak saya, Mikhael dah besar, saya dah letgo company jual breast pump saya tu. Sebab nak fokus besarkan anak. Huhu.

Cuma tahun lepas saya disahkan mengandung anak ketiga. Alhamdullilah anak bongsu saya ni selamat di lahirkan pada 23 januari 2019. Saya memang duduk di rumah so memang direct breastfeed.

Tapi lepas genap 2 bulan  abis pantang, encik suami ajak travel pulak ke port dickson dan nak ke Legoland, johor sebagai hadiah kata nye. Saya memang jenis takkan dtinggalkan anak kat umah mak.
So, saya pun bgtau suami sy kena guna breast pump. Kebetulan kebanyakan breast pump saya, saya dah bagi pada orang, yang tinggal pun yang saiz besar jenis double pam. Fikir balik memang leceh nak bawa pam besar-besar ni kan. So terpaksa la minta encik suami belikan yang baru.

Di pendekkan cerita, Encik Suami terus ke kedai baby berhampiran rumah dan belikan satu breast pump yang agak unik bagi saya.
===>> Sebab pam ni TAKDE TIUB  <<===
Ye betul tu. Tanpa tiub. Sebelum2 ni memang saya tak penah pakai pam yang macam ni.

Cordless Rechargeable Breast Pump 
Mula2 memang tak confiden sebab nampak macam pam yang biasa-biasa tu. Tapi lepas dah pakai 2,3 kali alhamdullilah hasilnya, 20 minit je dah dapat 3-4 oz

Suction selesa, sampai 20 level. Pastu ade 3 mode, urutan, stimulasi & suction. Pastu bunyi tak lah bising sangat, memang sesuai time saya nak travel. 


Dan Paling best sekali parts dia tak banyak. Mudah saya nak kendong ke hulu ke hilir. Time-time travel tak perlu dah angkut pam besar-besar

Saya Bagi 4.7 Bintang untuk breast pump ni. Di bawah saya senarai terus kelebihan breast pump ni hasil pengalaman saya sendiri:
  • Harga Murah & Berbaloi
  • Sesuai guna masa travel / outstation atau ke tempat kerja
  • Boleh jadi Pam Kedua anda
  • Tak buang masa pasang parts 
  • Tak buang masa nak cuci tiub **(yang cepat melekat habuk)
  • Rechargeable, jadi tak perlu pakai elektrik atau bateri
  • Tak lah terlampau bising, bersesuaian bunyi nya tak mengganggu
  • Tak Sakit langsung masa pakai
  • Ade 3 jenis mode sedutan : Laktasi, urutan & perahan susu macam baby yang hisap
  • Boleh pam masa dalam kete dengan selesa
  • Takde susu back-flow atau mengalir masuk mesin pam sebab ada anti back-flow
  • Ade 20 level sedutan ikut keselesaan
  • Agak tahan lasak selalu bawak travel, tapi masih berfungsi dengan baik
  • Spare parts boleh oder online dan tak perlu kerap tukar

Saya memang sangat rekomen breast pump ni terutama pada sis yang selalu travel atau sis yang baru first time tercari2 breast pump yang tak rumit tapi efektif serta berbaloi. 

Sekarang tengah OFFER: Ade FREE Set handbag lagi so, bagi sis yang MINAT tu boleh terus isi butiran & Order di bawah:


atau kalau tak boleh online transfer boleh wasap Seller di: